Wij zoeken iemand die onze Coördinator PR en communicatie bij afwezigheid kan vervangen en daarmee ook haar back-up kan zijn. Dit betekent
– het onderhouden en schrijven van content voor de website en social media (Facebook & LinkedIn)
– het ontwikkelen, ontwerpen en schrijven van flyers, folders, posters
– het onderhouden van contacten met de pers
– het tijdig informeren en inzetten van de fotograaf/fotografen
– het najagen van informatie vanuit het team, up to date blijven van wat binnen FM allemaal gebeurt
– het bijhouden van de activiteiten in de regio
– het signaleren van nieuwe activiteiten of mogelijk sponsors/subsidiemogelijkheden
– nieuwe media inzetten in samenwerking met de vrijwilligers (bv vloggen)
Wij zoeken iemand die hier graag de tanden inzet en kennis mee neemt op de genoemde gebieden. Uiteraard is andere ondersteuning in deze ook welkom.
Tegenprestatie:
Wij bieden verschillende opties
– naamsbekendheid via onze website
– publicatie in regionale kranten
– promotie tijdens vrijwilligersavond
– rit op duofiets door bollenstreek